Translate

יום שלישי, 21 בינואר 2014

sleek as silk

לפני כחודש קיבלתי את חבילת ההפתעות שלי מסליק, החבילה הוזמנה במבצעי הבלאק פריידי והיא הקנייה היחידה שלי מהמבצעים האלו השנה (אין מה לעשות, כשאין כסף חייבים לקצץ :-)) 
החבילה הזאת שכוללת שלוש פלטות של 12 צלליות ושתי פלטות סמקים עלתה כולל משלוח כ200 שקל, מחיר שכל אחת תסכים איתי ששווה לכל כיס. 
ניסיתי את המוצרים במשך חודש ואני יכולה להגיד שהתאהבתי במוצרים. הם יפים, זולים, איכותיים ונוחים לנשיאה מחוץ לבית.
אז נתחיל בפירוט מהיר של המוצרים:
המוצר הראשון שאכתוב עליו הוא פלטת הSTORM, הפלטה הזאת מזכירה לי מהרבה מובנים את פלטת SMOKED של אורבן דקי. (כל הכבוד על הזיהוי אביטל, כי לא בחרת אותה בדיוק בגלל הסיבה הזאת). הצבעים זה נעים מצבעים בהירים וטבעיים לגוונים וורדים-סגולים ומשם לכחולים וכהים. הפלטה הזאת לטעמי מושלמת לנסיעות כי אפשר להרכיב איתה כל כך הרבה מראות שונים. ממראות טבעיים מאוד עד למראה מעושן חזק. הצלליות סופר פיגמנטיות, לא מתפוררות על העין ועלי נשארו עמידות לילה שלם. שווה!
הפלטה השנייה שהזמנתי היא VINTAGE ROMANCE וכמו שאפשר לראות בתמונה כל הצלליות נקראות בשמות חמודים ורומנטיים בהתאם לשם הפלטה. הפלטה הזאת כמו קודמתה מתחילה בכמה גוונים טבעיים רק שהפעם הם יותר במקרם פנינתי ומנצץ, לחלוטין לא מתאים לאוהבות המאט בלבד, למזלי אני לא כזאת. משם יש לנו מבחר של צלליות וורדרדות- סגלגלות, בדיוק הצבעים שהייתה מצפה מפלטה רומנטית.
כמו בפלטה הקודמת גם הצלליות פה פיגמנטיות ואיכותיות. יפייפה אך רק לחובבות המבריק.
הפלטה השלישית הוזמנה בטעות. כל מי שמכיר טיפה את המוצרים של SLEEK יודע שיש להם פלטות של צלליות מאטיות בלבד. יש שתי פלטות, פלטת V1 שתראו פה לפניכם ופלטת V2 שכוללת מאטים כהים יותר וטיפה יותר "לבישים". 
בגלל שביצעתי את ההזמנה במהירות ופזיזות לא שמתי לב שהזמנתי את הפלטה הבהירה והצבעונית הזאת במקום הפלטה שרציתי. כן בהתחלה הייתה אכזבה אבל אז הבנתי שהפלטה הזאת היא פשוט זהב לפורים! לא יכולה לחכות .
הדבר החמוד הזה הוא פלטת שלושת הסמקים בגווןLACE . הפלטה כוללת סומק כתמתם, סומק יותר אדום והאמצעי והמוצלח ביותר הוא אחד שמאוד דומה לORGAZEM המדובר של נארס. את הפלטה הזאת הכנסתי מיד לתיק המקצועי שלי והיא סוגרת לי את פינת הסמקים באופן מושלם.

הדובדבן בקצפת של ההזמנה היא פלטת הFACE FORM בגוון LIGHT. הפלטה כוללת ברונזר, היילייטר וסומק (שדומה מאוד לסומק האמצעי בפלטה הקודמת, טיפה בהיר יותר).
הפלטה הזאת נמצאת אצלי בשימוש קבוע והפכה לחלק בלתי נפרד מאיפור היום יום שלי. 
אם פעם הייתי מוותרת על סומק ובימים שהתחשק לי להשקיע הייתי שמה מעט ברונזר היום אני לא אצא מהבית בלי שילוש של השלושה. 
הברונזר בדיוק בגוון של הצללות, עדין, לא כתום. 
ההיילייטר עדין מאוד ונותן הארה בלי לגרום לך להראות כמו כדור דיסקו והסומק עדין, נותן הסמקה שמצד אחד טבעית ומצד שני טיפה מנצנצת. 
מילת המפתח במוצר הזה הוא עדין אבל ככה אני אוהבת את זה !

בפלטת הSTORM ובFACE FORM השתמשתי ביום צילום שהיה לנו בקורס איפור. אז קבלו תמונה שתוכלו לראות את הביצועים ולא רק לקרוא עליהם 


לסיכום אני יכולה להגיד בפה מלא שההזמנה הזאת הייתה באמת מדהימה. המוצרים מומלצים מאוד גם ברמת השימוש האישי וגם ברמת השימוש המקצועי, כבר מתכננת את ההזמנה הבאה משם!

מה איתכן? מתכננות להזמין מSLEEK? יש לכן מוצרים משם? מקווה שנהנתן!


5 תגובות:

  1. אני גם קניתי את פלטת הSTORM לפני חודשיים, אני לא עוברת יום בלי לשים אותה! :) קניתי גם את הACID שזאת גרסה של הV1 אבל עם כמה ניטרליים ועדיין לא השתמשתי בה :)

    השבמחק
  2. הסטורם באמת מדהימה. על ACID הסתכלתי ולא התחברתי אבל שוב, הם יהיו מדהימות לפורים או למשהו לא שגרתי

    השבמחק
  3. תתחדשי! לי יש כמה פלטות מבית המותג, ואין ספק שstorm היא אחת הפייבוריוטיות...
    דווקא בפלטות הסמקים שלהם עדיין לא יצא לי להתנסות! התנסיתי בסמקים הבודדים ומאוד אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פלטת הסמקים באמת שווה כל שקל. שקלתי אם לקנות את הסמקים הבודדים או את הפלטה

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק