Translate

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

Mail is here!


מכירות את זה שאתן פשוט שוחכות ממשהו?
את הדוד דלוק, הילד בגן, השיעורים לאוניברסיטה?
במקרה שלי שחכתי לגמרי מהזמנה שעשיתי מ-hair hq 
אחרי שתציצו בתמונה הראשונה אני מניחה שלא תבינו איך שחכתי הזמנה כזאת, האמת שגם לי אין מושג. לכן שקיבלתי בדואר הודעה ראשונה ושנייה על דבר דואר חששתי שאולי זה דוח או קנס, בשום פנים ואופן לא שיערתי שזאת חבילה. לכן שקיבלתי את הדברים הבאים מצב הרוח שלי היה בשמיים

כן כן, החבילה כוללת את שלושת המוצרים המדהימים והמדוברים האלו. ולכל מי שכמוני לא מבלה את רוב יומה בגלישה ברחבי הבלוגיה בקריאה על מוצרי איפור אני אפרט.

המוצר הראשון הוא אחד ממוצרי הפארם שקראתי עליהם הכי הרבה תגובות מהללות עליו. אייליינר הג׳ל של מייבלין. 
כבר הרבה זמן שאני חושקת באייליינר ג׳ל ודחיתי את קנייתי מפני שהייתי בטוחה שאקבל אחד בערכה מירין שחף. לצערי בערכה קיבלנו אייליינר קייק, אז לשימוש אישי פינקתי את עצמי במארז החמוד הזה. 

כמו שאתן יכולות לראות המארז מכיל את האייליינר בצנצנת קטנה ומברשת חמדמדה למדי. האייליינר שאני קניתי בצבע שחור. עוד לא יצא לי לדגום אותו אבל הוא נראה לא רע בכלל.
המברשת, שיכולה להתאים מאוד למתחילות היא מברשת קטנה מאוד, מעט זוויתית עם שיערות נעימות ולא דוקרות, תוספת לא רעה בכלל לסט המברשות שלי. אותי אני מניחה שהיא תשמש בעיקר לתיחומים תחתונים ופחות להנחת אייליינר. 

המוצר השני שהסתתר בחבילה היה זוג עפרונות דו צדדים של אורבן דקי. 
כבר הרבה זמן שרציתי לנסות מוצרים של החברה. 
הסט בא עם שני עפרונות כל אחד בעל שני צבעים ומחדד קטן וחמוד. 

מניסיון ראשוני ארבעת הצבעים חמאתיים ופיגמנטים ברמות שלא הכרתי. הצבעים לא נמרחים שמעבירים עליהם אצבע ואפילו עם מסיר איפור צריך להאבק איתם! 
הצבע הראשון נקרא sabbath. אני הייתי מתארת אותו ככחול מושחר, צבע מקסים לכל בחורה שרוצה אבל חוששת לצאת מהמסגרת של עיפרון שחור. העיפרון עצמו מאט לגמרי, הפיגמנט חזק ומתוך הארבעה אותו היה לי הכי קשה להוריד.

בצידו השני של העיפרון נמצע הצבע המדהים stash.צבע זית יפייפה, יש לו קצת שימריות שמבליטה את הצבע שלו שממילא כבש אותי.
הצבעים בתאורת טבעית
ובתאורה צהובה.

העיפרון השני הכיל מצד אחד את zero.
צבע שחור סטנדרטי, מאטי וכהה, לדעתי מתאים מאוד לאייליינר, איפור מעושן או לקו המים. 

הצבע בצידו השני של העיפרון הוא corrupt. 
צבע חום שוקולדי עם גליטרים. צבע מקסים! דרמטי אבל עדין יותר משחור, יתאים לאיפור שרוצה להיות טיפה יותר טבעי. 
מדהימים או לא?
ותמונה בתאורה צהובה.

היהלום של ההזמנה הזאת הוא מוצר נוסף של אורבן דקי. פלטת הצלליות smoked. 
פלטה שרק לפי השם ניתן להבין שהיא מכוונת בעיקר לאיפור ים מעושנים והכהים . Fun fun fun!! 
הפלטה מגיעה בתוך נרתיק שחור עם רוכסן, נראה אידאלי לנסיעות, ובנוסף אליה אנו מקבלים את הפריימר צלליות המדובר וספרון הדרכה לערכה 

הפלטה עצמה מגיעה עם 10 צלליות, עיפרון עיניים שחור מאותה סדרה של העפרונות שסקרתי למעלה ומראה גדולה. 
כפי שאפשר לראות בפלטה קיימים שני צבעים בהירים ושאר הצבעים הולכים ומתכהים.

עכשיו לרגע שאני מניחה שחיכיתן לו, סווטצ׳ים. 
נתחיל עם kinky וfreestyle. 
שני החברים הבהירים שלנו . 
כפי שאפשר לראות הצבע הבהיר יוצר מלא פיגמנט , הוא היה מאוד חמאתי ורך.
הצבע הכהה יותר היה נחמד מאוד בסך הכל, התאים לי לגוון עור בצורה מושלמת ולכן הוא לא בולט בתמונה. 
שני הצבעים הבאים, משמאל לימין הם mushroom ו backdoor.
Mushroom הוא צבע כסוף יפייפה, גליטרי ופשוט כיפי. 
Backdoor הוא צבע חום, יחסית מאטי, יתאים מאוד להצללות בקפל. 
שני הצבעים הבאים הם blackout וbarlust.
בתור הצבע השחור בפלטה המגדירה את עצמה כפלטה לאיפור מעושן blackout היה צריך להיות מושלם. 
בפועל הפיגמנט שלו חזק אבל הוא מאוד גירי. 
Barlust חביב מאוד, חום כהה, חם, שימרי. יהיה מעולה גם לאיפורים יותר טבעיים .
Rockstar וevidence.
שתי הצלליות האהובות עלי בפלטה! 
האחד כחול עמוק, מטאלי 
השני סגול חצילי.
שניהם פיגמנטים מאוד, חמאתיים, מושלמים.
Loaded וasphalt.
Asphalt- כשמו כן הוא, אפור כסוף מושחר, מעולה למעושנים 
Loaded - סך הכל צבע יפה, לי אישית קצת חבל שהוא לא טיפה יותר ירוק חזק  .שלא תבינו אותי לא נכון, הוא צבע מאוד יפה ושימושי אבל אני חיפשתי קצת יותר ירוק. 

לסיכום הפלטה באמת שווה קנייה אם את מחובבות המעושנים או איפורים יותר כהים ודרמטיים. הצלליות נהדרות, העיפרון מעולה והצבעים יפייפיים.

אז מה היה לנו בחבילה? 
פלטת smoked של אורבן דקי
שני עפרונות עיניים 
אייליינר של מייבלין.

התענוג הזה עלה לי בhair hq 
בסביבות 300 שקל כיוון שהיה 20% הנחה באותה תקופה.
המשלוח הגיע די מהר, אני לא יודעת בדיוק כמה זמן אבל לא יותר מדי.
הטענה היחידה שלי היא שהחבילה הגיעה אלי חבוטה לחלוטין. למזלי אף אחד מהמוצרים לא נפגע אבל לא היה נעים לקבל מהדואר חבילה חצי מפורקת. 

אז מה דעתכן בנות? המוצרים האלו מעניינים אתכן? יש לכן אחד מהם? מתכננות לרכוש אותם? או שבכלל יש לכן תחליפים מוצלחים? שתפו אותי בתגובות! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה